Prirodni oblici kretanja ili biotička motorička znanja spontani su način kretanja koje dijete počinje nagonski realizirati u periodu od rođenja do 3. god života te su temelj pravilnog rasta i razvoja.
Kretanjem, istraživanjem, manipuliranjem, dijete upoznaje sebe, svoje tijelo kao i svijet oko sebe.
Hodanjem proširuje granice istraživanja prostora koji ga okružuje, a daljnjim motoričkim razvojem usavršavaju se i drugi oblici kretanja kao što su trčanje, skakanje, provlačenje, bacanje, penjanje, guranje, vučenje..
Stoga je važna uloga odgojitelja u jaslicama da potiče tjelesni razvoj na način da djetetu osigura mnoštvo prilika i situacija za usavršavanje onih vještina koje se razvojno pojavljuju.
CILJ PROJEKTA
Ukazati na važnost provođenja tjelesnih aktivnosti i vježbi s djecom jasličke dobi kojima se potiču i zadovoljavaju prirodni oblici kretanja.
ZADACI PROJEKTA
Odgojne zadaće
promicati i osvještavati važnost biotičkih znanja
razvijati pozitivan stav prema tjelovježbi
poticati suradnički odnos među djecom
usvajati i poštivati pravila (čekanje na red, manipuliranje predmetima/rekvizitima)
OBRAZOVNE ZADAĆE- OSTVARENO
djeca uspješno savladavaju:
prostor (hodanje, trčanje,valjanje,puzanje, kotrljanje..)
prepreke (penjanje, spuštanje,provlačenje,balansiranje, saskoke..
otpor (guranje, vučenje, podizanje,nošenje,držanje)
djeca manipuliraju objektima (bacanje i dodavanje)
OBRAZOVNE ZADAĆE- PLANIRANE ZADAĆE U TIJEKU
djecu učiti savladati:
prostor (hodanje unatraške, bočno..)
prepreke (naskoci, preskoci..)
otpor (upiranje, navlačenje, naguravanje…)
djecu učiti manipulirati objektima (hvatanje, vođenje, kotrljanje…)
JASLIČKA SKUPINA: PČELICE (2020./2021/2022.GOD.)
ODGOJITELJICE: SANJA ČAIĆ, NIVES BERNIĆ, DIJANA VEKIĆ CVETANOVIĆ